Blogs

Het fantastische communicatievak biedt zoveel moois om over te bloggen. Ik geef je graag een inkijkje in mijn persoonlijke leven in relatie tot het mooie marketing- en communicatievak.

Effectief werven gebeurt online

Effectief werven gebeurt online

Effectief werven gebeurt online Wat een prachtig vak is recruitment marketing. Ik vind het vooral mooi om te zien en te merken dat recruitment en marketing steeds dichter naar elkaar groeien. Want online media bieden ontzettend veel kansen om effectief te werven. Na...

Lees meer
Corona – wat een impact

Corona – wat een impact

Tjee… jongens wat gebeurt er allemaal? Ik ben er nog steeds beduusd van. Waar ik Corona ook eerst afdeed met ‘ach het is een griepje’, werkt nu het merendeel thuis, zijn scholen gesloten en sluiten steeds meer winkels. Maar ik zie ook mooie ontwikkelingen: het applaus...

Lees meer
Cheers! Op naar 2020

Cheers! Op naar 2020

Cheers! Op een prachtig 2020 Het leven kent diepe dalen en mooie pieken. Ik heb het geluk dat ik beide kanten heb mogen beleven. Want weet je... geen hoogtepunt, zonder diep dal. De weg van groei gaat niet vanzelf. Maar als je die weg bewandelt, kan ik alleen maar...

Lees meer
Wat eb en vloed ons kan leren

Wat eb en vloed ons kan leren

Wat eb en vloed ons kan lerenIk genoot van een heerlijke vakantie in Frankrijk. Vakantie is voor mij lekker lang buiten zijn en genieten van familie, de omgeving, de cultuur en de natuur. Inspiratie krijgt ruimte op het moment dat je tot rust komt. Door letterlijk...

Lees meer
Hoe ‘vertel’ je jouw verhaal?

Hoe ‘vertel’ je jouw verhaal?

Hoe ‘vertel’ je jouw verhaal?Ken jij ook die leraar die vol passie over het vak vertelt? Zo aanstekelijk dat je het vak nog echt leuk gaat vinden? Hoe je iets vertelt, bepaalt of de boodschap wordt ontvangen. Maar hoe vertel je nu jouw verhaal? Zo ben ik echt van de...

Lees meer
Gebied als sterk merk

Gebied als sterk merk

Gebiedsmarketing Ik zie het steeds vaker in vacatures of advertenties staan. Ervaring met (gebieds)marketing is een pré. Gebieden zien en positioneren als een sterk merk, daar pluk je later de vruchten van. Als we het hebben over ‘beleveniscommunicatie’ is...

Lees meer