Blogs
Het fantastische communicatievak biedt zoveel moois om over te bloggen. Ik geef je graag een inkijkje in mijn persoonlijke leven in relatie tot het mooie marketing- en communicatievak.
2023 was een groen jaar
Vrije dagen en het einde van het jaar. Dat geeft een mooie gelegenheid om terug te kijken op 2023. Zo maakte ik dit jaar nader kennis met de akkerbouwsector. De conclusie: ook deze sector heeft een plekje gekregen in mijn groene hart. De groeiende gewassen, de verschillende seizoenen, hardwerkende mensen, de waarde die de sector levert en de echt coöperatieve instelling zorgden voor deze conclusie. Dat verdient een blog, vond ik.
Jaaroverzicht 2022
Jaaroverzicht 2022 Wat een fantastisch jaar was 2022. Ik heb er weer van genoten. Wil je weten waar ik zoal mee bezig ben geweest? Bekijk dan het jaaroverzicht. En, zet je geluid aan 🙂
Arbeidsmarktcommunicatie | de kracht van emotie in je werving
Door emotie te gebruiken in je wervingscampagne speel je in op niet tastbare zaken. Met tekst en beeld laat je zien wat het werken bij zo leuk maakt. Misschien is het wel de lekkere koffie of die toffe vrijdagmiddagborrel of het feit dat je echt de ruimte krijgt om jouw idee te realiseren? Zet in op emotie, daarmee maak je het verschil!
De droombaan bestaat
De droombaan bestaat en ik heb hem! Een terugblik op mijn activiteiten in de eerste helft van 2022!
Digitale bijeenkomsten, 9 tips om deze aantrekkelijk te maken
Natuurlijk doe je het liefst bijeenkomsten live, maar soms is het niet anders en moet je uitwijken naar digitaal. Hoe zorg je voor een aantrekkelijke bijeenkomst waarin deelnemers zich gehoord en gezien voelen?
Jaaroverzicht 2021
jaaroverzicht 2021 2021 was een bewogen jaar. Onze flexibiliteit werd ook dit jaar behoorlijk op de proef gesteld. Lockdown, winkels open, voorzichtige vakanties om vervolgens 'lockdown' af te sluiten. Toch kijk ik met een goed en trots gevoel terug op 2021. Live your...
Hoe zorg je ervoor dat een huisstijl goed toegepast wordt?
Hoe zorg je ervoor dat een huisstijl goed toegepast wordt? Daar kan ik eigenlijk heel kort over zijn. Werk met beelden en deel vooral het gedachtegoed over een huisstijl met andere medewerkers. En zoals altijd; zorg voor verbinding! Hoe je dit slim doet?Werken met...
Hybride werken vraagt hybride communicatie
Hybride werken vraagt hybride communicatie Eigenlijk vind ik het woord ‘hybride’ vreselijk, toch gebruik ik het twee keer in de titel. Waarom? Omdat het een woord is wat velen van ons kennen. Want vrijwel elke organisatie is ermee bezig. Corona heeft ons geleerd dat...
Nieuwe donatiewebsite voor Stichting Power Zonder Kracht
Website voor een goed doel Mensen die zich inzetten voor anderen, fantastisch! Werkend vanuit een prachtig verhaal. Daar verleen ik graag mijn bijdrage aan. De nieuwe website voor Stichting Power Zonder Kracht is live. Een mooi doel, vol passie nagestreefd door mooie...
Technisch talent vinden door employer branding
Hoe vind je technisch talent? Vorig jaar heb ik een half jaar mee mogen werken aan de arbeidsmarktcommunicatie en employer branding voor Eneco. Want ook voor het aantrekken van de juiste mensen is het goed om campagne te voeren. Supertof om te zien dat deze week de...