huisstijlimplementatie & website HCO

Haags Centrum voor Onderwijsadvies (HCO) heeft een nieuw gezicht. Natuurlijk moest deze nieuwe visuele identiteit consequent doorgevoerd worden in alle communicatiemiddelen.

huisstijlimplementatie & nieuwe website

HCO (Haags Centrum voor Onderwijsadvies) heeft een prachtige metamorfose ondergaan. Het onderwijs expertisecentrum heeft een volledig vernieuwde visuele identiteit. Dit was onderdeel van de vernieuwde HCO strategie.

Uiteraard moest deze nieuwe huisstijl consequent doorgevoerd worden in alle communicatiemiddelen. Hierbij is direct de slag gemaakt of de middelen nog steeds passen bij de strategie van HCO. Zo is de website van HCO behoorlijk verandert, qua uiterlijk, maar ook qua structuur. Tevens zijn SEO vriendelijke teksten geschreven.En met resultaat. Enkele reacties:

Wat een verbetering, HCO krijgt zo echt een gezicht

Mooi om het volledige aanbod van HCO bij elkaar te zien op de website

Leuk weetje: Ook de vernieuwde HCO corporate brochure was onderdeel van dit mooie traject.

In de eerste week hebben 3.400 bezoekers de website bezocht, waarvan 2.700 nieuwe bezoekers. Dit resulteert in ongeveer 600 bezoekers per dag, wauw! De SEO heeft zeker effect gehad. Driekwart van de bezoekers komt op www.hco.nl via ‘organic search’.