wervingscampagne vierstroom utrecht

Het merk ‘Vierstroom’ neerzetten in een nieuw verzorgingsgebied en daarnaast nieuwe zorgmedewerkers interesseren voor een mooie baan in de zorg.

arbeidsmarktcampagne vierstroom in utrecht

De opdracht:

Bedenk een treffende, efficiënte & opvallende arbeidsmarktcampagne voor het werven thuiszorgmedewerkers in Utrecht.

De achtergrond

In juni heeft Vierstroom de failliete thuishulporganisatie Zorgzaam overgenomen. Hierdoor kreeg Vierstroom er een nieuw werkgebied (regio Utrecht) bij. Veel medewerkers van Zorgzaam maakten de overstap naar Vierstroom. Maar de wijkteams in de regio Utrecht zijn nog niet helemaal op orde.

De campagne

Voor deze campagne verzorgde ik het plan en deed ik een advies voor het efficiënt & gericht inzetten van middelen. Het is een campagne geworden met een zeer lokaal karakter. Er is gekeken naar de interesses van de doelgroep en hierop zijn de communicatiemiddelen afgestemd. Eén van de onderdelen is een online banner die zeer gericht in en om Utrecht ingezet wordt voor goed bekeken online media. Voor de abri’s verzorgde ik tevens de fotografie. Medewerkers van Vierstroom speelden hierin een passende hoofdrol.

Een online banner op het AD (in regio Utrecht) en een advertentie in de huis-aan-huiskranten waren ook onderdeel van deze campagne.

Fris, de mens centraal & energiek